Consiliul Tehnico – Economic al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avizat, vineri, varianta finală de traseu a Autostrăzii București – Alexandria, a anunțat Cristian Pistol, directorul general al CNAIR.
“Decizii importante luate astăzi in Consiliul Tehnico-Economic al CNAIR pentru infrastructura rutiera din Muntenia, Moldova si Transilvania!
Am avizat trei variante finale de traseu pentru infrastructructura din Muntenia și Moldova.
- Varianta finală de traseu a Autostrăzii București-Alexandria. Pe cei 77 de km ai acestei autostrăzi vor fi construite 47 de pasaje și de viaducte.
- Varianta finală de traseu pentru Drumul Expres Găiești-Ploiești care va avea o lungime de 81, 5 km. În cadrul aceluiași proiect va fi construit un drum de legătură cu o lungime de 7 km care va asigura conexiunea cu DN72. Pe traseul Drumului Expres Găești-Ploiești vor fi construite inclusiv 9 noduri rutiere, 46 de poduri și pasaje.
- Varianta finală de traseu pentru Autostrada Târgu Neamț-Iași-Ungheni (varianta albastră) care va avea o lungime de 93,27 km. Pe traseul autostrăzii vor fi construite 55 de poduri, 2 tunele și 9 noduri rutiere.
Urmează ca elaboratorii Studiilor de Fezabilitate să intre în etapa realizării studiilor de teren. După definitivarea Studiilor de Fezabilitate vor fi aprobați indicatorii tehnico-economici ai celor 3 proiecte în baza cărora va fi asigurată finanțarea pentru realizarea investițiilor”, a transmis sursa citată.
Despre viitoarea autostradă ce va lega Alexandria de București a vorbit, vineri, și peședintele Consiliului Județean Teleorman Adrian Gâdea. Social-democratul spune că “noua autostradă va determina o importantă dezvoltare economică și socială a județului”.
“A fost avizată varianta finală pentru Autostrada București – Alexandria
CNAIR a avizat astăzi, în Consiliul Tehnico-Economic, varianta finală de traseu a Autostrăzii București-Alexandria. Pe cei 77 de km. ai acestei autostrăzi se vor construi 47 de pasaje și viaducte. Urmează ca prin elaborarea Studiilor de Fezabilitate să fie demarate studiile de teren, iar ulterior să fie aprobați indicatorii tehnico-economici. Noua autostradă va determina o importantă dezvoltare economică și socială a județului Teleorman”, a spus și Adrian Gâdea.